Powrót do poprzedniej strony
Jak kupować

Jak kupić bilet na wydarzenie?

Złożenie zamówienia odbywa się poprzez każdorazowe przejście przez Kupującego ścieżki składającej się z następujących kroków:

 

a) wybór wydarzenia z listy udostępnionych wydarzeń zakończone naciśnięciem linku KUP BILET

b) wybór liczby zamawianych biletów w zależności od wydarzenia z lub bez wskazania wybieranych miejsc na planie wydarzeń

c) wybór możliwego sposobu dostawy zamówionych biletów oraz akceptacja kosztów zamówienia i zasad zakupu

d) zapłata za zarezerwowane bilety za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl

e) potwierdzenie dokonanego zamówienia poprzez wysłanie na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej informacji o jego statusie


Prosimy o uważne czytanie informacji i podpowiedzi pokazujących się w trakcie realizacji zamówienia. Pomogą one Państwu w prawidłowym posługiwaniu się serwisem.


Kiedy dostanę zamówione bilety?

O ile w przypadku danego wydarzenia nie obowiązuje zasada odroczonej dostawy otrzymają Państwo bilety zgodnie z poniższymi zasadami.

Przy zamówieniu biletu elektronicznego zostanie od udostępniony Kupującemu niezwłocznie po otrzymaniu z serwisu Przelewy24.pl informacji o dokonaniu płatności. Link do biletu zostanie przesłany Kupującemu na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej.

W przypadku wybrania opcji odbioru biletu w kasie będą one dostępne dla Kupującego w miejscu i w czasie przesłanym na potwierdzeniu zakupu biletu przesłanym na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej.

W przypadku zamówienia biletu z dostawą na podany w zamówieniu adres jest ono realizowane w zależności o wybranego dostawcy w terminie od 1 do 5 dni roboczych. Więcej w punkcie „Czas dostawy”.


Odroczona dostawa biletów

Na życzenie organizatora wydarzenia dostawa biletów może rozpocząć się z opóźnieniem w stosunku do momentu składania zamówienia. Informacja o czasie rozpoczęcia dystrybucji biletów podawana jest w trakcie składania zamówienia.


Czas dostawy

Dostawa rozpoczyna się po potwierdzeniu przez serwis Przelewy24.pl dokonania płatności oraz o ile organizator wydarzenia udostępnił bilety do dystrybucji. Data rozpoczęcia dystrybucji podawana jest w trakcie składania zamówienia.

Jeżeli bilety są dostępne do dystrybucji to standardowo czas dostawy równa się czasowi przygotowania wysyłki (w dni robocze do 48 godzin od złożenia i opłacenia zamówienia) + czasowi jej dostarczenia przez wybranego dostawcę. Najpewniejszą formą dostawy jest wybranie dostawy przez kuriera (zazwyczaj na terenie Polski do 24 godzin od nadania). Dostawa przez Pocztę Polską odbywa się listem poleconym priorytetowym. Poczta jednoznacznie nie określa czasu realizacji usługi. Średnio wynosi on od 1 do 5 dni roboczych.


Problemy z dostawą biletów

Jeśli zamówione bilety nie dotrą do Państwa w zakładanym czasie prosimy o kontakt. Prosimy o powoływanie się na numer Państwa zamówienia.


Dlaczego pobierana jest opłata za płatność?

Oplata za płatność to koszt jaki ponosi nasz serwis aby umożliwić Państwu szybkie i bezpieczne dokonanie płatności. Przyjmowanie płatności wyłącznie za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl umożliwia Państwu posiadanie w czasie rzeczywistym informacji o dostępności miejsc na poszczególnych wydarzeniach.


Dlaczego nie mogę kupić większej liczby biletów?

Serwis teatralnebilety.pl może ograniczyć liczbę zamawianych w jednej transakcji liczby biletów. Informacja o takiej sytuacji publikowana będzie razem z informacją o danym wydarzeniu.


Polityka prywatności

Dokonując zakupu za pośrednictwem naszego serwisu udostępniają nam Państwo dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Dane te są udostępniane także w niezbędnym zakresie organizatorowi wydarzenia, na które dokonywana jest rezerwacja oraz dostawcom przesyłek.

Podawane dane przy konfiguracji Newslettera gromadzone są i wykorzystywane przez właściciela tego serwisu zgodnie z akceptowanym w trakcie zamawiania usługi regulaminem.


Reklamacje

Sposób składania i rozpatrywania reklamacji znajduje się w regulaminie. Termin składania reklamacji upływa w momencie rozpoczęcia wydarzenia, którego reklamacja dotyczy.

Reklamacje dotyczące płatności realizowanych poprzez usługę Przelewy24.pl rozpatrywane są przez Przelewy24.pl na zasadach przyjętych przez właściciela tego serwisu i dostępnych na stronie www.przelewy24.pl.